A percepción do profesorado sobre os materiais dirixidos ao alumnado con Trastorno do Espectro Autista (TEA)

Resumo

Cal é a percepción do profesorado sobre os materiais didácticos dirixidos ao alumnado con TEA? Neste artigo realizamos un achegamento á percepción, entendida como coñecemento, uso e valoración que o profesorado de educación primaria de Galicia realiza sobre ditos materiais.

¿Cuál es la percepción del profesorado sobre los materiales didácticos dirigidos a alumnado con Trastorno del Espectro Autista (TEA)? En este artículo realizamos un acercamiento a la percepción, entendida como conocimiento, uso y valoración que el profesorado de educación primaria realiza sobre dichos materiales.

What is the teachers’ perspective abouteducational materials aimed at Autistic Spectrum Disorder (ASD)? This article approaches the perception, understood as knowledge, use and assessment made by primary education teachers about these materials.

Texto

Este artigo non está dispoñible de forma aberta

A Revista Galega de Educación é unha publicación feita grazas o traballo altruísta de moitas persoas que a consideran un instrumento de gran valor para acadar unha renovación pedagóxica en Galiza. Podemos seguir editando a revista grazas as vendas de números, as subscricións e a publicidade.

É por iso que para permitir que a revista sexa viable só se publican en formato aberto aqueles artigos que teñen máis de 2 anos.

Se quere ler este artigo en concreto podes mercar este número ou subscribirte a revista.

Tea e inclusión

Banners

Compartir