A Pedagoxía con nome de muller: o alumnado de maxisterio de Lugo pon en valor as educadoras da historia

Resumo

Preséntase a experiencia pedagóxica de introdución da perspectiva de xénero que estamos desenvolvendo co alumnado de “Teoría e Historia da Educación Escolar”, materia do Grao en Mestra/e de Edución Primaria na Facultade de Formación do Profesorado (Campus de Lugo, USC).

Se presenta la experiencia pedagógica de introducción de la perspectiva de género que estamos desarrollando con el alumnado de “Teoría e Historia da Educación Escolar”, materia del Grado en Maestra/o de Educación Primaria en la Facultade de Formación do Profesorado (Campus de Lugo, USC).

It presents the pedagogical experience of introduction of the perspective of gender that we are developing with the students of “Theory and History of Schoolar Education”, subject of the Degree in Teacher of Primary Education at the Facultade de Formación do Profesorado (Campus of Lugo, USC).

Texto

Este artigo non está dispoñible de forma aberta

A Revista Galega de Educación é unha publicación feita grazas o traballo altruísta de moitas persoas que a consideran un instrumento de gran valor para acadar unha renovación pedagóxica en Galiza. Podemos seguir editando a revista grazas as vendas de números, as subscricións e a publicidade.

É por iso que para permitir que a revista sexa viable só se publican en formato aberto aqueles artigos que teñen máis de 2 anos.

Se quere ler este artigo en concreto podes mercar este número ou subscribirte a revista.

Tea e inclusión

Banners

Compartir