A lección das vítimas

Resumo

O artigo aborda a necesidade de que as aulas dean a coñecer as características que a represión franquista tivo en Galiza, con perspectiva de país, xénero e clase, a fin de desmontar o falso relato imposto durante décadas que equiparou vítimas e verdugos e apuntalou a impunidade do fascismo español.

El artículo aborda la necesidad de que las aulas den a conocer las características que la represión franquista tuvo en Galiza, con perspectiva de país, género y clase, a fin de desmontar el falso relato impuesto durante décadas que equiparó víctimas y verdugos, y apuntaló la impunidad del fascismo español.

The article deals with the need for classrooms to reveal the characteristics that Franco’s repression had in Galiza, with a country, gender and class perspective, in order to break down the false narrative imposed for decades that placed victims and executioners on an equal footing, and reinforced the impunity of Spanish fascism.

Palabras Clave

Texto

Este artigo non está dispoñible de forma aberta

A Revista Galega de Educación é unha publicación feita grazas o traballo altruísta de moitas persoas que a consideran un instrumento de gran valor para acadar unha renovación pedagóxica en Galiza. Podemos seguir editando a revista grazas as vendas de números, as subscricións e a publicidade.

É por iso que para permitir que a revista sexa viable só se publican en formato aberto aqueles artigos que teñen máis de 2 anos.

Se quere ler este artigo en concreto podes mercar este número ou subscribirte a revista.

Memoria para o presente

Banners

Compartir