A incorporación da tecnoloxía na escola galega: unha década de investigación
Resumo
Despois de dez anos de investigación sobre a incorporación da tecnoloxía nas escolas, o panorama que se debuxa é ben distinto ao que se prevía nun primeiro momento. Neste artigo, analizamos algunhas variables que poden axudar a entender esta situación, extraídas de tres proxectos de investigación que obtiveron o seu financiamento en convocatorias competitivas estatais, e ofrecemos algúns retos a ter en conta ante unha escola en vías de dixitalización.
Después de diez años de investigación sobre la incorporación de las tecnologías en la escuela, el panorama que se dibuja es bastante diferente al previsto inicialmente. En este artículo analizamos algunas variables que pueden ayudar a comprender esta situación, extraídas de tres proyectos de investigación que obtuvieron su financiación en convocatorias estatales competitivas, y ofrecemos algunos retos a tener en cuenta para una escuela en proceso de digitalización.
After ten years of research on the incorporation of technologies in schools, the landscape that emerges is quite different from what was initially anticipated. In this article, we analyze some variables that can help understand this situation, drawn from three research projects that received funding in competitive state calls, and we offer some challenges to consider for a school in the process of digitalization.