A incorporación da tecnoloxía na escola galega: unha década de investigación

Resumo

Despois de dez anos de investigación sobre a incorporación da tecnoloxía nas escolas, o panorama que se debuxa é ben distinto ao que se prevía nun primeiro momento. Neste artigo, analizamos algunhas variables que poden axudar a entender esta situación, extraídas de tres proxectos de investigación que obtiveron o seu financiamento en convocatorias competitivas estatais, e ofrecemos algúns retos a ter en conta ante unha escola en vías de dixitalización.

Después de diez años de investigación sobre la incorporación de las tecnologías en la escuela, el panorama que se dibuja es bastante diferente al previsto inicialmente. En este artículo analizamos algunas variables que pueden ayudar a comprender esta situación, extraídas de tres proyectos de investigación que obtuvieron su financiación en convocatorias estatales competitivas, y ofrecemos algunos retos a tener en cuenta para una escuela en proceso de digitalización.

After ten years of research on the incorporation of technologies in schools, the landscape that emerges is quite different from what was initially anticipated. In this article, we analyze some variables that can help understand this situation, drawn from three research projects that received funding in competitive state calls, and we offer some challenges to consider for a school in the process of digitalization.

Palabras Clave

Texto

Este artigo non está dispoñible de forma aberta

A Revista Galega de Educación é unha publicación feita grazas o traballo altruísta de moitas persoas que a consideran un instrumento de gran valor para acadar unha renovación pedagóxica en Galiza. Podemos seguir editando a revista grazas as vendas de números, as subscricións e a publicidade.

É por iso que para permitir que a revista sexa viable só se publican en formato aberto aqueles artigos que teñen máis de 2 anos.

Se quere ler este artigo en concreto podes mercar este número ou subscribirte a revista.

A dixitalización e E-Dixgal nas aulas

Banners

Compartir