A expresión e comunicación corporal a través de ambientes de aprendizaxe de arte contemporánea
Resumo
Neste traballo preséntase unha proposta didáctica dunha sesión con alumnado do segundo ciclo de educación infantil para o desenvolvemento da expresión e comunicación corporal en torno a un ambiente de aprendizaxe de arte contemporánea, describindo o comportamento, os debates e as discusións do alumnado durante a sesión.
Palabras Clave
Texto
Referencias
- Abad, J. (2003). Experiencia Estética y Arte de Participación: Juego, Símbolo y Celebración. Universidad Autónoma de Madrid.
- Cabeza Hernández, M.A. (2018). Arte-Lier- Estrategias lúdico-pedagógicas basadas en el arte, experiencias sensoriales y expresión para el aprendizaje en primera infancia. Revista Boletín Redipe, 7(12), 106-114).
- Eisner, E. (2004). El arte y la creación de la mente: el papel de las artes visuales en la transformación de la conciencia. Paidós.
- Pérez, G. e Nieto, S. (2009). La investigación-acción en la educación formal y no formal. Enseñanza & Teaching: Revista Interuniversitaria de Didáctica, (10-11), 177-198.