A expresión e comunicación corporal a través de ambientes de aprendizaxe de arte contemporánea

Resumo

Neste traballo preséntase unha proposta didáctica dunha sesión con alumnado do segundo ciclo de educación infantil para o desenvolvemento da expresión e comunicación corporal en torno a un ambiente de aprendizaxe de arte contemporánea, describindo o comportamento, os debates e as discusións do alumnado durante a sesión.

Palabras Clave

Texto

Este artigo non está dispoñible de forma aberta

A Revista Galega de Educación é unha publicación feita grazas o traballo altruísta de moitas persoas que a consideran un instrumento de gran valor para acadar unha renovación pedagóxica en Galiza. Podemos seguir editando a revista grazas as vendas de números, as subscricións e a publicidade.

É por iso que para permitir que a revista sexa viable só se publican en formato aberto aqueles artigos que teñen máis de 2 anos.

Se quere ler este artigo en concreto podes mercar este número ou subscribirte a revista.

Emerxencia climática e educación

Referencias

  • Abad, J. (2003). Experiencia Estética y Arte de Participación: Juego, Símbolo y Celebración. Universidad Autónoma de Madrid.
  • Cabeza Hernández, M.A. (2018). Arte-Lier- Estrategias lúdico-pedagógicas basadas en el arte, experiencias sensoriales y expresión para el aprendizaje en primera infancia. Revista Boletín Redipe, 7(12), 106-114).
  • Eisner, E. (2004). El arte y la creación de la mente: el papel de las artes visuales en la transformación de la conciencia. Paidós.
  • Pérez, G. e Nieto, S. (2009). La investigación-acción en la educación formal y no formal. Enseñanza & Teaching: Revista Interuniversitaria de Didáctica, (10-11), 177-198.

Banners

Compartir