A escola que construímos: catro itinerarios, catro olladas sobre o presente

Resumo

Catro docentes reflexionan en voz alta sobre o oficio docente na sociedade galega actual, os seus itinerarios e preocupacións, e os seus proxectos educadores, tendo como horizonte a transformación social democrática, a autonomía das persoas e o desenvolvemento cultural.

Cuatro docentes experimentadas reflexionan en voz alta sobre el oficio docente en la sociedad gallega actual, sus itinerarios y preocupaciones, y sus proyectos educadores, teniendo como horizonte la transformación social democrática, la autonomía de las personas y el desarrollo cultural.

Four experienced teachers reflect aloud on the teaching profession in the current Galician society, its pathways and concerns and its educational projects, with a view to democratic social transformation, people’s autonomy and cultural development.

Palabras Clave

Texto

Este artigo non está dispoñible de forma aberta

A Revista Galega de Educación é unha publicación feita grazas o traballo altruísta de moitas persoas que a consideran un instrumento de gran valor para acadar unha renovación pedagóxica en Galiza. Podemos seguir editando a revista grazas as vendas de números, as subscricións e a publicidade.

É por iso que para permitir que a revista sexa viable só se publican en formato aberto aqueles artigos que teñen máis de 2 anos.

Se quere ler este artigo en concreto podes mercar este número ou subscribirte a revista.

A nova escola hoxe

Banners

Compartir