A dialéctica dos afectos na adolescencia: pedagoxías queer para o tránsito entre a familia de orixe e a familia de seu
Resumo
“Desviarse dunha senda é perder a posibilidade de cumprir unha vontade” (Ahmed, 2017, p. 231). Esta sentenza condensa, de forma moi poética, o incómodo asunto que se abordará neste texto: a desafección que se produce durante a adolescencia entre a persoa adolescente e a súa familia de orixe. Así, tratará de achegarse como vive este momento cada unha das partes e cal podería ser o papel da escola, como axente mediador, desde unha pedagoxía queer dos afectos.
“Desviarse de un camino es perder la posibilidad de cumplir una voluntad” (Ahmed, 2017, p. 231). Esta sentencia condensa, de forma muy poética, el incómodo asunto que se abordará en este texto: la desafección que se produce durante la adolescencia entre la persona adolescente y su familia de origen. Así, tratara de aproximarse cómo vive este momento cada parte y cuál podría ser el papel de la escuela, como agente mediador, desde una pedagogía queer de los afectos.
“To deviate from a path is to lose the possibility of fulfilling a will” (Ahmed, 2017, p. 231). This sentence condenses, in a very poetic way, the uncomfortable issue that will be addressed in this text: the disaffection that occurs during adolescence between the adolescent and their family of origin. Thus, it will try to approach how each party experiences this moment and what the role of the school could be, as a mediating agent, from a queer pedagogy of affects.