A competencia dixital docente en Galicia
Resumo
A acelerada dixitalización do ensino trala pandemia puxo o foco na competencia dixital docente (CDD) como destreza esencial de cara a favorecer a integración tecnolóxica nas aulas e o desenvolvemento das habilidades dixitais no alumnado. Neste artigo abórdase unha análise da situación da CDD no proceso de formación —inicial e continua— do profesorado galego, poñendo sobre a mesa as eivas a mellorar na procura dos obxectivos da dixitalización educativa.
La acelerada digitalización de la enseñanza tras la pandemia puso el foco en la competencia digital docente (CDD) como destreza esencial de cara a favorecer la integración tecnológica en las aulas y el desarrollo de las habilidades digitales en el alumnado. En este artículo se realiza un análisis de la situación de la CDD en el proceso de formación —inicial y continua— del profesorado gallego, poniendo sobre la mesa las carencias a mejorar en el logro de los objetivos de la digitalización educativa.
The fast-teaching digitalization after the pandemic focused on the digital teaching competence (DTC) as an essential ability to the technological uses in classrooms and the students’ digital competences developing. In this way, we have done an analyse of the DTC situation in the Galician teacher’s initial and continuous training, bringing to light the lacks which it’s necessary to improve aimed to reach the digitalization goals in the education.