Recursos de inspiración montessoriana para crianzas con diagnóstico de TDAH: unha experiencia cara á inclusión

Resumo

A partir das características dos materiais Montessori propóñense novos recursos adaptados ás necesidades de crianzas cun diagnóstico de TDAH e ás súas particularidades individuais. Estes recursos deséñanse para proporcionarlles oportunidades para descubrir o mundo a través da aprendizaxe autónoma, a práctica e a repetición. A experiencia tivo como protagonista un alumno de Educación Primaria diagnosticado con TDAH.

A partir de las características de los materiales Montessori se proponen nuevos recursos adaptados a las necesidades de los niños y niñas con un diagnóstico de TDAH y a sus particularidades individuales. Estos recursos se diseñan para proporcionarles oportunidades para descubrir el mundo a través del aprendizaje autónomo, la práctica y la repetición. La experiencia ha tenido como protagonista a un alumno de Educación Primaria diagnosticado con TDAH.

Based on the characteristics of the Montessori materials, new resources are proposed adapted to the needs of boys and girls diagnosed with ADHD and to their individual characteristics. These resources are thought to provide them opportunities to discover the world through autonomous learning, practice and repetition. The protagonist of the experience is a Primary Education student diagnosed with ADHD.

Palabras Clave

Texto

Este artigo non está dispoñible de forma aberta

A Revista Galega de Educación é unha publicación feita grazas o traballo altruísta de moitas persoas que a consideran un instrumento de gran valor para acadar unha renovación pedagóxica en Galiza. Podemos seguir editando a revista grazas as vendas de números, as subscricións e a publicidade.

É por iso que para permitir que a revista sexa viable só se publican en formato aberto aqueles artigos que teñen máis de 2 anos.

Se quere ler este artigo en concreto podes mercar este número ou subscribirte a revista.

Comunidade e participación das infancias

Banners

Compartir