Infancia e participación local. A experiencia do Concello de Moaña

Resumo

Nesta experiencia nárranse as medidas e iniciativas impulsadas polo Concello de Moaña para dar voz á infancia nas decisións políticas, facéndoas así partícipes dos procedementos de toma de decisións nas que as súas necesidades e inquedanzas non só teñen cabida senón que son determinantes para as medidas a adoptar na contorna. Os plenos infantís ou o grupo de participación infantil e xuvenil “Mariscadoras de ideas” son os principais exemplos destas propostas de participación que dotan de identidade, autonomía e pensamento crítico a cativada, ao mesmo tempo que as integran no ámbito e nas dinámicas da política local.

En esta experiencia se narran las medidas e iniciativas impulsadas por el Ayuntamiento de Moaña para dar voz a la infancia en las decisiones políticas, haciéndola así partícipe de los procedimientos de toma de decisiones en las que sus necesidades e inquietudes no solo tienen cabida sino que son determinantes para las medidas a adoptar en el entorno. Los plenos infantiles o el grupo de participación infantil y juvenil “Mariscadoras de ideas” son los principales ejemplos de estas propuestas de participación que dotan de identidad, autonomía y pensamiento crítico a la infancia al mismo tiempo que las integran en el ámbito y las dinámicas de la política local.

This experience narrates the measures and initiatives promoted by the Moaña City Council to give children a voice in political decisions, thus making them participate in the decision-making procedures in which their needs and concerns not only have a place but are determinants for the measures to be adopted in the environment. The children's plenary sessions or the children's and youth participation group "Mariscadoras de ideas" are the main examples of these participation proposals that provide identity, autonomy and critical thinking to children at the same time that they integrate them into the scope and dynamics of local politics.

Palabras Clave

Texto

Este artigo non está dispoñible de forma aberta

A Revista Galega de Educación é unha publicación feita grazas o traballo altruísta de moitas persoas que a consideran un instrumento de gran valor para acadar unha renovación pedagóxica en Galiza. Podemos seguir editando a revista grazas as vendas de números, as subscricións e a publicidade.

É por iso que para permitir que a revista sexa viable só se publican en formato aberto aqueles artigos que teñen máis de 2 anos.

Se quere ler este artigo en concreto podes mercar este número ou subscribirte a revista.

Comunidade e participación das infancias

Banners

Compartir