Pedagoxías/educación para a paz para transformar as escolas e o mundo

Resumo

Desexar a paz implica abordar o conflito. Por iso, a proposta pedagóxica para construír unha educación para a paz debería pasar por aprender a habitar o malestar e a incomodidade que nos provocan os conflitos, tanto a nivel individual como colectivo. Este artigo pretende abrir un diálogo arredor destes temas e, ademais, compartir unha proposta metodolóxica que varias educadoras aprendemos da organización Otra Escuela.

Desear la paz implica abordar el conflicto. Por eso, la propuesta pedagógica para construir una educación para la paz debería pasar por aprender a habitar el malestar y la incomodidad que nos provocan los conflictos, tanto a nivel individual como colectivo. Este artículo pretende abrir un diálogo alrededor de estos temas y, además, compartir una propuesta metodológica que varias educadoras aprendimos de la organización Otra Escuela.

Desiring peace means addressing conflict. Therefore, the pedagogical proposal to build an education for peace should involve learning to inhabit the discomfort that conflicts cause us, both individually and collectively. This article aims to open a dialogue around these topics and, in addition, share a methodological proposal that several educators learned from the organization Otra Escuela.

Palabras Clave

Texto

Este artigo non está dispoñible de forma aberta

A Revista Galega de Educación é unha publicación feita grazas o traballo altruísta de moitas persoas que a consideran un instrumento de gran valor para acadar unha renovación pedagóxica en Galiza. Podemos seguir editando a revista grazas as vendas de números, as subscricións e a publicidade.

É por iso que para permitir que a revista sexa viable só se publican en formato aberto aqueles artigos que teñen máis de 2 anos.

Se quere ler este artigo en concreto podes mercar este número ou subscribirte a revista.

Comunidade e participación das infancias

Banners

Compartir