As escolas promotoras de metaparticipación infantil. O proxecto ImCitizen
Resumo
A participación das infancias na diversidade de espazos vén sendo una preocupación nas últimas décadas por razóns educativas, legais e pragmáticas. Aínda así, limitamos a súa participación a espazos, tempos e experiencias de pseudo-protagonismo. Neste artigo preséntase o proxecto ImCitizen que busca xerar experiencias auténticas de metaparticipación nas escolas e en colaboración co municipio.
La participación de las infancias en la diversidad de espacios viene siendo una preocupación en las últimas décadas por razones educativas, legales y pragmáticas. Aun así, limitamos su participación a espacios, tiempos y experiencias de pseudo-protagonismo. En este artículo se presenta el proyecto ImCitizen que busca generar experiencias auténticas de metaparticipación en las escuelas y en colaboración con el municipio.
The participation of children in a variety of spaces has been a concern in recent decades for educational, legal, and practical reasons. However, we limit their involvement to spaces, times, and experiences of pseudo-protagonist. This article presents the ImCitizen project, which aims to foster authentic meta-participation experiences within schools and in collaboration with the local government.