As escolas promotoras de metaparticipación infantil. O proxecto ImCitizen

Resumo

A participación das infancias na diversidade de espazos vén sendo una preocupación nas últimas décadas por razóns educativas, legais e pragmáticas. Aínda así, limitamos a súa participación a espazos, tempos e experiencias de pseudo-protagonismo. Neste artigo preséntase o proxecto ImCitizen que busca xerar experiencias auténticas de metaparticipación nas escolas e en colaboración co municipio.

La participación de las infancias en la diversidad de espacios viene siendo una preocupación en las últimas décadas por razones educativas, legales y pragmáticas. Aun así, limitamos su participación a espacios, tiempos y experiencias de pseudo-protagonismo. En este artículo se presenta el proyecto ImCitizen que busca generar experiencias auténticas de metaparticipación en las escuelas y en colaboración con el municipio.

The participation of children in a variety of spaces has been a concern in recent decades for educational, legal, and practical reasons. However, we limit their involvement to spaces, times, and experiences of pseudo-protagonist. This article presents the ImCitizen project, which aims to foster authentic meta-participation experiences within schools and in collaboration with the local government.

Palabras Clave

Texto

Este artigo non está dispoñible de forma aberta

A Revista Galega de Educación é unha publicación feita grazas o traballo altruísta de moitas persoas que a consideran un instrumento de gran valor para acadar unha renovación pedagóxica en Galiza. Podemos seguir editando a revista grazas as vendas de números, as subscricións e a publicidade.

É por iso que para permitir que a revista sexa viable só se publican en formato aberto aqueles artigos que teñen máis de 2 anos.

Se quere ler este artigo en concreto podes mercar este número ou subscribirte a revista.

Comunidade e participación das infancias

Banners

Compartir