Casa, escola e localidade: desenvolvendo o sentido de lugar na educación infantil

Resumo

Preséntase unha experiencia que se realizou nun CEIP de Cambados no contexto das Prácticas dunha mestra de Educación Infantil. Desenvolveuse un proxecto titulado Os nosos lugares favoritos orientado a promover o sentido de lugar e a identidade ecolóxica nunha aula de 5 anos.

Se presenta una experiencia que se llevó a cabo en un CEIP de Cambados en el contexto de las Prácticas de una maestra de Educación Infantil. Se desarrolló un proyecto titulado Nuestros lugares favoritos destinado a promover el sentido de lugar y la identidad ecológica en un aula de 5 años.

An experience in a CEIP from Cambados, in the context of the training Practices of an Early Childhood Education teacher, is presented. A project titled Our favourite places was developed aimed at promoting a sense of place and ecological identity in a 5-year-old classroom.

Texto

Este artigo non está dispoñible de forma aberta

A Revista Galega de Educación é unha publicación feita grazas o traballo altruísta de moitas persoas que a consideran un instrumento de gran valor para acadar unha renovación pedagóxica en Galiza. Podemos seguir editando a revista grazas as vendas de números, as subscricións e a publicidade.

É por iso que para permitir que a revista sexa viable só se publican en formato aberto aqueles artigos que teñen máis de 2 anos.

Se quere ler este artigo en concreto podes mercar este número ou subscribirte a revista.

Patrimonio e educacion

Banners

Compartir