Educación patrimonial e recuperación da memoria

Resumo

O patrimonio ten un elevado potencial educativo como elemento problemático, tanto na recuperación de memoria en contexto de conflito, para conciliar, reparar abusos e fortalecer a cohesión das comunidades, como na formación crítica do profesorado en temas polémicos, desde un enfoque ético, para fomentar a participación cidadá na revisión e construción crítica da súa identidade cultural.

El patrimonio tiene un elevado potencial educativo como elemento problemático, tanto en la recuperación de memoria en contexto de conflicto, para conciliar, reparar abusos y fortalecer la cohesión de las comunidades, como en la formación crítica del profesorado en temas polémicos, desde un enfoque ético, para fomentar la participación ciudadana en la revisión y construcción crítica de su identidad cultural.

Heritage has a high educational potential as a problematic issue, both in the recovery of memory in the context of conflict, to reconcile, repair abuses and strengthen the cohesion of communities, and in the critical training of teachers on controversial topics, from an ethical approach, to encourage citizen participation in the review and critical construction of their cultural identity.

Texto

Este artigo non está dispoñible de forma aberta

A Revista Galega de Educación é unha publicación feita grazas o traballo altruísta de moitas persoas que a consideran un instrumento de gran valor para acadar unha renovación pedagóxica en Galiza. Podemos seguir editando a revista grazas as vendas de números, as subscricións e a publicidade.

É por iso que para permitir que a revista sexa viable só se publican en formato aberto aqueles artigos que teñen máis de 2 anos.

Se quere ler este artigo en concreto podes mercar este número ou subscribirte a revista.

Patrimonio e educacion

Banners

Compartir