Análise do corrículo oculto sobre o medio rural en libros de texto en Galicia
Resumo
O medio rural aumentou nas última década a súa presenza no discurso público, mais esta atención faise dende perspectivas diversas e en pugna. Neste contexto de diversidade, cabe preguntar cal é a imaxe e discurso sobre este medio que se está a promover no sistema escolar. Dirixíndonos a tal fin, neste traballo presentamos unha análise crítica do currículo oculto sobre o rural nos libros de texto elaborada por educadoras/es en formación nunha experiencia de aprendizaxe-servizo.
El medio rural ha ampliado en la última décadas su presencia en el discurso público, pero ello ha sucedido desde perspectivas diversas y en pugna. En este contexto de diversidad, cabe preguntar cuál es la imagen y discurso sobre este medio que se está promoviendo en el sistema escolar. Para tal fin, en este trabajo presentamos un análisis crítico del currículo oculto de los libros de texto sobre el medio rural elaborado por educadoras/es en formación mediante el aprendizaje-servicio.
In the last decade, rural environment has amplified its presence in public discourse, but in a diverse and tensive manner. In this context of diversity, it is fair to ask which is the image and discourse that school is fostering about rural environment. For that aim, this work presents a critic analysis of the hidden curriculum about rural area in textbooks, that has been elaborated by will-be educators through a service-learning experience.