CYBERTOWN 2D: Xogo dixital sobre Ciberseguridade

Resumo

A Ciberseguridade representa un dos maiores problemas da sociedade actual. Así o demostra un cuestionario no que participaron 1120 persoas relacionadas co mundo da Educación Secundaria. Co fin de mellorar esta situación desenvolveuse CYBERTOWN 2D, un xogo dixital pensado para axudar a cidadanía a mellorar as súas competencias en Ciberseguridade dunha forma diferente.

La Ciberseguridad representa uno de los mayores problemas de la sociedad actual. Así lo demuestra un cuestionario en el que participaron 1120 personas relacionadas con el mundo de la Educación Secundaria. Con el fin de mejorar esta situación se desarrolló CYBERTOWN 2D (http://bit.ly/cybertown-2d), un juego digital pensado para ayudar a la ciudadanía a mejorar sus competencias en Ciberseguridad de una forma diferente.

Cybersecurity represents one of the major challenges of today's society. As demonstrated by a survey in which 1120 people related to the Secondary Education world participated. In order to improve this situation, CYBERTOWN 2D (http://bit.ly/cybertown-2d) was developed, a digital game designed to help citizens enhance their Cybersecurity skills in a different way.

Texto

Este artigo non está dispoñible de forma aberta

A Revista Galega de Educación é unha publicación feita grazas o traballo altruísta de moitas persoas que a consideran un instrumento de gran valor para acadar unha renovación pedagóxica en Galiza. Podemos seguir editando a revista grazas as vendas de números, as subscricións e a publicidade.

É por iso que para permitir que a revista sexa viable só se publican en formato aberto aqueles artigos que teñen máis de 2 anos.

Se quere ler este artigo en concreto podes mercar este número ou subscribirte a revista.

Interxeracionalidade

Banners

Compartir